تنها عشق

سوختن قصه شمع است ولی‌ قسمت ماست شاید این قصه تنهایی‌ ما کار خداست آنقدر سوختم با همه بی‌ تقصیری که جهنم نگذارد به تنم تأثیری

تنها عشق

سوختن قصه شمع است ولی‌ قسمت ماست شاید این قصه تنهایی‌ ما کار خداست آنقدر سوختم با همه بی‌ تقصیری که جهنم نگذارد به تنم تأثیری

چه بی گناه .......!!!!!!!!

تو به من خندیدی... ونمیدانستی من به چه دلهره از باغچه ی همسایه سیب را دزدیدم؛باغبان از پی من تند دوید سیب را دست تو دید؛غضب آلود به من کرد نگاه؛سیب دندان زده از دست تو افتاد به خاک و تو رفتی و هنوز؛سالهاست که در گوش من آرام آرام خش خش گام تو میدهد آزارم و من اندیشه کنان غرق این پندارم که چرا خانه ی کوچک ما سیب نداشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دوستان برای اینکه حوصله تون سر نره واستون چند تا لطیفه نوشتم...

یکی میره استادیوم جای اینکه فوتبال ببینه مرتب بالای سرش رو با تعجب نگاه میکرده؛بهش میگن چرا فوتبال نگاه نمیکنی؟!! میگه دارم دنبال کلمه ی زنده میگردم 

                                             .......... 

                                             .......... 

                                             .......... 

یکی سوار اتوبوس میشه میره یه گوشه وامیسته.راننده بهش میگه آقا اینهمه صندلی خالی چرا نمیشینی؟!!طرف میگه:حالا صبر کن دو دقیقه دیگه همین یه ذره جا هم نمیمونه...!!!!!!!!! 

                                             .......... 

                                             .......... 

                                             .......... 

پسره از بالای درخت می افته بلند میشه میگه خوب شد نمردم وگرنه بابام می کشتم  !!!

عشق

عشق خالی بودن از معیار هاست  

یا گذشتن از کنار سارهاست 

صورتش مه گون و با حجب و حیا 

سیرتش جاری ترین احساسهاست 

عشق در بند زر و زیور که نیست 

خود زر و زیور برای نام هاست 

عشق آتش بس ندارد جان من 

آنکه آتش میزند بر قلبهاست